tisdag 13 oktober 2009

Bo Krogvig valgeneral. Lysande!

Lysande! Bo Krogvig blir socialdemokraternas valgeneral. Nu bli det ordning på torpet.
Jag säger det inte bara för att jag var med som partiombudsman i Blekinge under hans förra sejour som valledare. Alltså, inte avdelning det var bättre förr. även om den perioden var riktigt kul, inspirerande och framgångsrik. Något jag minns med glädje.

Bo Krogvig är ju en erfaren, klok och kunnig valstrateg. Nog den främste vi har i vårt land. Han har en lysande förmåga att kombinera strartegiskt tänkande och moderna metoder med folkrörelsearbete.
Som sagt detta blir bra, riktigt bra! Släng dej i väggen, Schlingman.

Aftonbladet avslöjar detta idag.

1 kommentar:

  1. Hej Kalle,
    Jag håller med. Jag har ju följt Bosse på nära håll i valrörelser både i Sverige och ute i världen. Och i Valhall 1994 satt vi mitt emot varandra vid stora ledningsbordet. Bättre strateg står inte att finna.

    Pär

    SvaraRadera